روز مادر

 

نظرات 18 + ارسال نظر
Masuod شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

چقد آخه روز به نام شما زنا بکنن؟!!!!
روز دختر دارین ؛ روز مادر دارین....
چندتا روز دیگه را میخواین تصاحب کنین؟

حالا یه تبریک بگی میمیری؟!
بعدشم هزار بار بهت گفتم ...
زن یعنی چی؟!
خانم


جهان هیچ وقت از پس عدالت بر نمی آمد
جنسیت /محور تعریف تمام برتری ها شد
سود گرفتند با آنچه مردانه خطابش کردند
و جای شرف خالی ماند وقتی به همتشان زنانه ساختند و
مــــــــــــــردانه فروختند
زن بی آنکه حتی در درونی ترین لایه های شخصیتش
نیازی به تایید مردانه ای داشته باشد /
در اجتماع جولان می دهد
می رود ...می آید ... می رقصد ... می نوشد ....
و اخلاقیات را به همان اندازه محترم میشمارد که تفکرش میپذیرد
نه دست های زوری که جز تملک به هیچ چیز آلوده نیست
روزی می رسد
با احترام به تعصب انقضاء خورده ی شما
به خواست خودش هم آغوش می شود
به خواست خودش زن می شود ........
به خواست خودش زن مــــــــــــــــــــــیماند
و اصالت تفکرش را به تایید هیچ هنجاری نخواهد فروخت

مردانه های اجتماع این روز های من
کمی از سرتان این قفس را بردارید .... که از هزار روسری محکم تر بسته اید
بگذارید تفکرتان نفسی بکشد ..................
دنیای این روزها
دیگر برای هیچ قیصری دست نمی زند ......

کامران شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ق.ظ

هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است.

مادر عزیزم روزت مبارک

من هم به نوبه خودم این روز مبارک رو به مادر عزیزتون و تمام مادران با محبت دنیا تبریک میگم

غریبه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ق.ظ

زمانی را که با لبخندم، لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شد و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت، همی فهمیدم فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.


بسیار زیبا . متشکرم

غریبه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ق.ظ

امان از اون روزی که نتونی احساسات پاک رو درک کنی و به بهونه همین درکه ناقص به هش خرده بگیری که آی و وای و ...... که چند تا مناسبت دارین شما .....

دوست داشتن چیزای خوبه دنیا سخته ولی دوست داشته شدن از طرفه آدما سخت تره .....

تو پرانتز
(قصد بی احترامی به کسی رو نداشتماااااا فقط نظر شخصیم رو گفتم)

آقا دمت گرم کاملن درست و بجا فرمودین ...
مرسی

کامران شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ق.ظ

در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه

کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه، قسم می خورم که دوستت دارم

مرسی کامران عزیزم.

پرچانه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

مرسی عزیزم روز شما هم مبارک

بوووووووس وهمینطور تبریک برای شما عزیز دلم.

مانا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

ماکه از این ادبی نوشتن ها بلد نیستیم

فقط
روزمون مبارک

سلام خانوم ... روزمون مبارک
بوووووووس

یه خواننده شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

من تو زندگیم نه طعم واقعی پدر چشیدم نه مادر!!!! با پدرم 52 سال و با مادرم 40 سال اختلاف سنی داشتم!! وقتی 18 سالم بود پدرم 70 و مادرم 58 سال بود بیشتر به پدربزرگ مادربزرگ میماندند تا بابا و مامان!!!
همیشه خدا هم با هم دعوا و قهر بودن!! هر کی پدر مادر خوبی داره قدرشونو بدونه ما که نداشتیم!!

دوست خوبم عزیز دلم پدر و مادر هر چقدر هم بد باشن ولی واسه بچه هاشون پدر و مادرن و عزیزن...
هر چقدر هم که با هم دعوا کنن... دعوا کردنشون برمیگرده به عدم تفاهمشون با هم... نه اینکه واسه بچه ها والدین بدی هستن...
من پدر و مادرای زیادی رو میشناسم که همیشه خدا در حال جنگند ولی اونا تنها پناه فرزندانشون هستن...
گاهی بد نیست ما واسه مادرامون مادری کنیم بغلشون کنیم ببوسیمشون و دلداری شون بدیم نصیحتشون کنیم و آرومشون کنیم...

سایه همه پدر و مادرا بر سر ما مستدام...

بیتا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://shabahng.mihanblog.com

سلام سحر جووووووووووووووون،مرسی عزیزم از تبریکت بر شما هم مبارک باشه خانومی .

مادر هستی ام به امید دعای توست

فردا کلید باغ بهشتم رضای توست

روز همه مادرای خوب و مهربووون دنیا مبارک .

مااااااااااااااچ

بوووووووووووووووووووووووووووس خانومی گلم

مهاجر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

تبریک
تبریک
تبریک

مرسی عزیزم...

امین دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

گفتم تو چرا دورتر از خوابو سرابی گفتی که منم با تو ولیکن تو نقابی اما تو نقابی
فریاد کشیدم تو کجایی تو کجایی گفتی که طلب کن تو مرا تا که بیایی

بسیار زیبا و دلنشین امین جان. ازت ممنونم

بهنام دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلاام
مبارک باشه
روز مادر و روز گرامیداشت مقام والای زن...

سلام . ممنونم بهنام عزیز

شکیب آنلاین دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ http://shakibonline1.rozblog.com/

سلام
خوبید ؟
تبریک .. !

یه جا دیدم گفتید :
"وخه خودته جمع کو یره"
شما بچه مشدی ؟؟
هم شما متونی به مو کمک کنی ؟

سلام
خوبم
ممنون
هااااااااااا بِچه مشدوم. بِره چی؟
چه کمکی؟

پریا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

روز همه مامان ها و خانومای گل مبارک. هیچ چیز به اندازه آغوش مادر به آدم آرامش نمیده...حتی اگه ۵۰ سالت باشه!

دقیقن...
مرسی پریای گل

شکیب آنلاین دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://shakibonline1.rozblog.com/

سلام یره آجی !!
مو یه دوره گداشتم برا خودم ای بابا
آجی ممنون اومدی من یه دوره گذاشتم ، بیا شرکت کن ! می خوام زبان شیرین مشدی رو یاد بگیرم (جالبه نه ! تو مشهد زندگی می کنم ولی.. )

به به به . میبینم که علاقه مند به یادگیری زبان شیرین مشهدی هستی...
زبان سختی یه . مثل اینه که بخوای فرانسوی رو از پایه یاد بگیری
داداش کار سختی یه یادگیریش. ولی خووووو عِب نِدِره... یه چند جلسه آموزش زبان برات میذارم ...
من اومدم تو انجمنت عضو شدم هاااااااااااااااااا...
در ضمن این آجی که میگی مربوط به اصفهونیاس... مشهدیا که نمیگن آجی
راستی برای یاد گیری بیشتر لهجه مشهدی برو به این آدرس :
http://s3.picofile.com/file/7379416662/Amoozesh_lahje_Mashhadi.amr.html

Masuod پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

اوف چی جوش آوردی ......
بوگو برچی چند روزه طرفا مکا نمییِ

خووووووووو مسعود ! آخه جوجه ! من اگه تو رو یه فوتت کنم که پرت میشی میوفتی وسط افریقا که...
چرا با من کل کل میکنی تو...
تازه من میومدم وبتو میدم ولی کامنت نذاشتم

مرتضی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام دکتر !
منم تبریک میگم روز مادرو به همه مادران این سرزمین (البته با تاخیر)
آپم !
وبلاگ مارو نورانی بفرمایید!
مرسی....

سلام مریضی
مرسی
الان میام

حسام شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://joyayekar90.blogsky.com/

سلام ؛

مبارک باشه.روز پدر هم که در راهه..

سلام بعله .روز پدر هم در راهه. پیشاپیش تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد